Josie 01.jpg

Good Bye - NooNoo

Fate sometimes can work in mysterious ways. We had him for only 3 1/2 years - and he was probably 2-3 years old when I was lucky enough to find him under a truck in an early morning and to have him enter our lives.

在 三年前一天的清早,我每天經過的巷子一台發財車下看見一個蠕動的白影子,我低下身子他就靠過來,從那天起Noo-noo就成為家中的一份子。緣分真是很奇妙的就這樣來了。
⋯⋯

Go, noo-noo – don’t worry about me, go and join the others,I’m sure Kitty, Junior and A-Mu will be glad to have you.Take good care of each other, will you guys!

放心走吧! 我的寶貝,不要掛心我,去吧,加入他們吧! 我相信 Kitty, Junior 以及 A-Mu 會很歡迎你! 好好照顧彼此,好嗎?


There will never be another like you. I’m missing you already,Yet I am so thankful that you came into my life.I miss the time you cuddled yourself and lay aside my pillow.I miss how you push your nose into my armpit. I miss yourcute face when I’m in the toilet. I miss your soft purrs andyour touch of the paws.

這世上再也不會有另一個你 ~ 媽咪已開始想你了!
我是何其地感恩你踏入我的生活~
我懷念依偎在我枕頭邊捲曲的你--
我懷念將鼻頭埋入我腋下的你--
我想念沐浴時乖坐在馬桶蓋上守候的你--
我想念你溫柔的撒嬌聲與輕柔的碰觸--


You were such a treasure furpal to me and I love you so so much.I look forward to the day when we can once again see one another in heaven.

對我而言,你是無價的毛小孩,我對你的愛是很深很深~~
我期待能在天堂再次相聚的那天。
可以的話,讓我們再成為一家人,好嗎?


Love you… mum永遠愛你的媽咪
7:58p.m. 3/11/98
NooNoo has became one of our guardian angels

arrow
arrow
    全站熱搜

    showbuu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()